Cara-slemmig-mia!

Med risk för att få en del stryk från alla Måns-fan, så måste jag säga detta:
Det enda som är värre än CaraMia-låten kan jag nu konstatera är en remixad version den.
Detta efter att ha lyssnat på NRJ alldeles nyss.
Bara det var ju en miss i sig.
Varför måste alla på frekvensen 105,3 låta som fjortisar?
- Ja ba hallå?! Han var värsta ball, å typ käääänd, å ja ba doooog, och sen ba jag fatta inget alls typ änna...
Helt osammanhängande och oförståeligt. Precis som min mattelärare Kjell på högstadiet.





Kommentarer
Postat av: pihlsan

oh, var inte för hård mot lille måns-ponken! han e la för söt!! men aktare för nrj man blir tvångströjesjuk för mindre!
(ps gammal skåpmat-jag vet- men 300suger!!)

2007-04-10 @ 17:38:29
Postat av: Marie

haha, stackars måns :P
har inte hört den versionen ja, måste nedladdas sen *hehe*

o som svar på din fråga.(absolut inte för påträngande, e såå lugnt så :P)
Bartendern va inblandad i min katastrofhelg men det va absolut inte den största faktorn i att helgen totalsög. det får ja tacka mina "kompisar" för. de som hade bättre saker för sej eller bara tofflade sej med pojkvänner hela helgen...strykvarning på den...men livet går vidare o ja har släppt deppfasonerna tills vidare =)
Ha en härlig dag du oxå!!

Postat av: Victoria

Ska titta in de ställena :) tack för tipset :D

2007-04-10 @ 18:02:21
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Crazypill

yes! Har remixen kommit, gött. Jag älskar Cara Mia. Fast jag kan inte stå för det. Så jag säger inget. =)

2007-04-10 @ 18:35:54
URL: http://www.crazypill.blogg.se
Postat av: msJulia

Jag spyr på den där schlagerbögen! Synd på ett så pretty face, att han skall göra sån töntmusik och förstöra hela den sexiga image som jag velat att han skulle haft istället..!

2007-04-10 @ 21:54:26
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Pihlsan: ja, han kanske har utseendet till sin fördel, men så mycket mer är det ju inte. Skönt att höra att vi fortfarande har vår filmsmak i behåll:)
Marie: nedladdas? du är tokig!:) Kompisar som bangar är ju jävligt jobbigt, skönt att höra att du (tillsvidare) slutat deppa iaf!!
Crazypill: älskar? vart är världen på väg? Tur att du bara berättar det för mig lite i smyg då, ska inte föra detta vidare...
MsJulia: tack för detta medhåll! Känns bra. Riktigt bra:)

2007-04-11 @ 07:17:53
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback