Dramatik på Shell...

I morse var jag verkligen apstressad.
Uppptäcker såklart att det finns nada bensin i min bil.
Varför har ingen tankat den?
Har man inte hustomtar till sådant?
Tydligen inte. Måste alltså stanna på Shell i Mölndal och smula ner lite hundralappar i tanken.
Är det inte då typiskt att man på andra sidan tankautomaten får syn på sin gamla flört/one-night stand.
Som man abrupt brutit kontakten med på grund av mystiskt/idiotiskt uppträdande.
Som upplagt för pinsamhet.
Eftersom jag är en väldigt mogen person så ignonerade jag honom totalt.
Låtsades som det regnade.
Som att jag och automat nr 5 var de enda på jorden. Typ.
Han såg mig dock. Helt klart. Jag skämdes.
Skickade ett sms efteråt. Där jag ursäktade mitt lite mystiska uppträdande.
För mitt ignorerande var kanske inte riktigt så oberört som man skulle kunna önska.
Fick ett snällt sms tillbaka. Så nu har vi avslutat det hela på ett bra sätt istället.
Och det är ju nästan ännu mer moget än scenen på Shell. Nästan.
Fast nu fick jag ett sms till. Där han öppnar upp för en fortsättning så att säga.
Det är dock inte aktuellt.
Men jag ska villigt erkänna att jag är en bekräftelsesucker så det skriker om det.
Jag är drottningen av självinsikt. Typ.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad gjorde man innan sms-eran? Pratade med varandra...? Nä, i dylika situationen är sms the shit..=)

Postat av: Evelina

Petra: prata är verkligen överskattat:) Kommer inte ens ihåg hur det var innan sms gjorde entré!

2007-04-11 @ 17:57:10
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Felicia

hahaha "apstressad" va kul att det bara int eär jag som använder det ordet :) älskar sätta "ap" framför allt.

2007-04-11 @ 23:56:57
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: Evelina

Felicia: ja visst är det bra? Funkar liksom alltid när man vill lägga lite mer tyngd framför ett ord:)

2007-04-12 @ 07:14:43
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback