Extremt dåligt...

Jag avskyr Extreme Homemakeover.
Jag orkar inte med detta amerikanska jippo.
Visst, jättefin tanke men måste det sändas på tv?
Okej, jag kanske inte är direkt tvingad att se, men ändå.
Story: godhjärtade människor som gud tycker om, råkar ut för något hemskt. Ty (är han gay?) och hans team kommer till undsättning. Hur? Genom att bygga om/bygga nytt hus till familjen i fråga. Familj blir överraskade och gråter. Familj åker på semester. Familj kommer tillbaka till nytt hus. Det kramas och pussas. Alldeles för höga doser av: I love you. Alla blir lyckliga. The end.

Kommentarer
Postat av: Marie

orkar aldrig kolla på det programmet ja heller, däremot e min roomie galen i det...such a pain in the *pip*

Postat av: pihlsan

Hehe, TY är ju en riktig goding (abs. inte gay)
jag tycker ALLA BORDE SKRIKA MER SOM HAN GÖR OAVBRUTET, GÄRNA I EN MEGAFON SÅ ATT INTE NÅN KAN GÅ MISTE OM VAD MAN SÄGER!!
DESSUTOM BORDE ALLA LÄRA SIG TY-FRASEN: "C'MON GUYS LETS CHECK IT OUT!" OCH ANDVÄNDA I ALLA SAMMANHANG!
Puss

2007-04-05 @ 12:54:34
Postat av: Evelina

Marie: Jag lider med dig!!
Pihlsan: PLEASE, MOVE THAT BUS!!

2007-04-05 @ 14:47:37
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Terese

Jag vet, det är såå överdrivet!

2007-04-06 @ 12:12:32
URL: http://teresestyle.blogg.se
Postat av: Evelina

Terese: tack så mycket! Tur att det finns fler som förstår:)

2007-04-07 @ 15:49:54
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback