För att klargöra...

Bara för att jag i förra inlägget dissade 300 totalt, så verkar resten av världen fullkomligt älska den.
Verkar jag totalt insnöad i mitt förhållande om "resten av världen" i detta fall är Han?
Inte det? Bra. Tack. Började nästan oroa mig.
I vilket fall så fick jag under gårdagskvällen, kombinerat med tråkbasket på TV, lyssna på lysande recensioner av denna - citatskitcoola film, slut citat.
Jag ställde mig frågan som alla skulle ställt sig: varför i hela fridens namn ska jag titta på en massa löjligt-vältränade-halvfantasy-idioter som springer omkring i ful keps och dödar varandra? När de dessutom är dumma nog att kriga mot en hel testosteronstinn armé på en miljon pers när de själva är enbart futtiga 300*. Hur troligt/roligt är det? Inte så värst.
Som svar på frågan fick jag en lång harang av hur jäkla ball denna film är. Så jäkla macho och fräck liksom. Och Han poängterade också att han sällan skådat så vältränade kroppar och så mycket magrutor. Sen var den ju också väldigt mäktig och våldsam, vilket tydligen ger många plus i kanten.
Slutsatsen av Hans recension är att filmen borde få tre Oscar:
1. För de coola rösterna.image71
2. För de snygga magrutorna.
3. För mängden blod som spilldes.

Vårt samtal avslutades med - och detta skriver jag på fullt allvar - att Han med mycket seriös uppsyn och fullkomligt engagemang, ger sig in i rollen som soldat i Spartas armé och mullrar:
THIS IS SPARTA!!!! Moahahahaa

Jag tror inte att jag behöver tillägga så mycket mer.

* tipsar härmed om nytt namn på filmen. Futtiga 300.

Kommentarer
Postat av: Victornatasha

Thanks for the information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback