Hoj är skoj!

Känner mig helt hög.
Har åkt hoj hela eftermiddagen i det fantastiska vädret!
Jag och pappsen, på var sin mc, åkte till Fjäråsbräcke.
Riktigt najs ställe! Och mycket god fika:)
Perfekt avslutning på den lyckade helgen.
Kvällen i Skövde blev för min del väldigt rolig. MsJulia kanske inte riktigt är böjd att hålla med.
Till viss del var det antagligen tur att jag var där och hade lite koll på henne.
Men träffade en väldigt trevlig kille som jag hängde med en del under kvällen.
Så saknaden efter en funktionell och normal Julia blev inte alltför överhängande.
Nu ska jag slappa det sista som är kvar av helgen.
Hoppas ni har haft det bra också!! Pusspuss
image84













Alla sätt är bra utom dom dåliga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul bild =) (jag gillar nutcases)

Postat av: Lindgren

Hej Lindgren!
Roligt att du hade en bra helg i Skövde! Han den trevliga killen är det någon jag vet vem det är:)?
Hoppas du är försiktig när du är ute och hojar, vill ju inte att du skall skadar dig!

Kram Lindgren

2007-04-15 @ 20:04:59
Postat av: msJulia

Nu är det nog! Nu skall jag börja dricka med måtta! Sådeså...

2007-04-16 @ 08:38:42
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Crazypill: tackar!!
Lindgren: tror du känner killen mycket väl. Underbar människa...lite bögig kanske men väääldigt parant. Och nu pratar jag om killen alltså - inte om kenneln. Och att köra hoj lugnt känns lite som en utopi. Men för din skull ska jag göra mitt bästa:) Kram!
MsJulia: vi får väl se, vi får väl se...

2007-04-16 @ 10:39:39
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Lindgren

Tjena Lindgren.
Ska du med till Troppan i sommar o kolla på Vickan och Madde? Givetvis efter tennisveckan i Båstad och veckan på Gotland. Vore gott med en flarra don perion, då blir det ligga av!! Jo, jag kan hålla med om att han är rätt bögig men som sagt väääldigt parant!:) Jag vet ju hur du ser ut i hojställ (vilket är mycket bra). Men jag har inte sett dig på hojen iförd hojstället. De vore najs.

2007-04-16 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback