Kan apor gå på spinning?

Jag ska på spinningutbildning i helgen.
Jag kan inte i min vildaste fantasti förstå varför.
Jag är ju redan instruktör i detta.
Jag tycker utveckling och förbättring är totalt överskattat.
Förresten är spinning sååå mycket 90-tal.

Vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren?
 - En person på en spinningcykel...


Dessutom får jag inga pengar för det heller.
16 timmars unpayed shit!
Jag har tur om de ens bjuckar på lite Gainomax.
Bananas are for monkeys.

image92
www.gainomax.com

Kommentarer
Postat av: Felicia

spinning är kul, lite för jobbigt oftast dock :) va gör man på en sån utbildning?

Postat av: Evelina

Felicia: ja det är kul med spinning! Men inte att vara på utb hela helgen:) Man övar musiktolkning, anatomi, instruktion och lite smått och gott. Är det skoj folk med är det iofs ok!

2007-04-20 @ 07:21:15
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback