Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig...

Såg precis sista avsnittet av Prison Break säsong 2.
För er som fortfarande tittar, ska jag inte avslöja för mycket.
Jag vet att jag i ett svagt ögonblick sa att jag inte skulle se nästa säsong.
Det verkar som att jag kanske måste ändra mig lite.
Typiskt jobbigt.
Att dom orkar dessa storkar.
Men vad gör man inte för att stilla sin nyfikenhet
Finns en liten chans att detta inlägg kvalar in under rubriken "I-landsproblem".
Eller måste jag lägga till det faktum att jag dessutom måste vänta på att S3 ska komma ut?
Tålamod är allt annat än en dygd.
Som jag ser det borde det vara straffbart.



Kommentarer
Postat av: Miken

Sista avsnittet tycker jag var sådär! Känns tråkigt att dom ska nöta ut serien mer och mer nu, hoppas att dom inte gör mer än 3 säsonger iaf.. :(

Postat av: Evelina

Jag trodde inte ens de skulle göra en säsong 2. Tyckte sista avsnittet var bra, fram tills Mr.Kim kom och förstörde allt...suck!

2007-04-08 @ 15:27:48
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback