Time goes by...

Bloggar allt för lite nu för tiden. Det är väldigt mycket att göra för ovanlighetens skull. Jobbet, examensarbetet, gymmet, MC, alla man ska träffa, allt kul man ska göra - man vill ju inte behöva prioritera. Typiskt överskattat ord. Sen är ju förhållandet med Han ingen dans på rosor direkt. De lärde tvistar fortfarande över om det ens klassificeras som ett förhållande.
image97


Med MC-åkandet går det bara bra för övrigt. Kostar skjortan i och för sig, men jag ser mitt mål. Hoppas ha kortet innan examen den 31 maj. På lördag drar jag och I till bikedagarna i Trollhättan. Exotiskt va? Hoppas fynda lite utrustning. Annars tänkte jag försöka hinna andas lite frisk luft i helgen. Något som varit en bristvara det senaste. På lördag blir det kalajs för F&F som både firar 80 år. En respektabel ålder.

Planen för morgondagen är att åka ut till havet och sola. Jag kommer köra på devisen "ähh, solen tar inte så mycket ännu - här behövs ingen solkräm". Brukar funka skitbra. Tänkte också bjuda in mig själv på lunch hos F&F. Han åker på nån idiotisk konferensgrej till på lördag. Tema på föreläsningarna? Supa och vara otrogen tyckte jag han sa. Nått åt det hållet. Är inte tillit och förtroende det bästa som finns?

Nixfillepix. Nu ska jag äta sushi till lunch. Och sen ska jag ringa upp en viss person som jag missade på mobben alldeles nyss. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lindgren

Om förhållandet vore som en dans på rosor skulle det nog bli en aning tjatigt. Tror du inte det?

2007-04-26 @ 17:05:39
Postat av: Evelina

Lindgren: om förhållandet var en dans på rosor i tre sekunder kulle jag vara glad.

Postat av: msJulia

Jag kan glädja alla med att mitt liv är en dans på rosor just nu iaf!

2007-04-27 @ 00:07:05
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

MsJulia: ska du blir så där läskigt nykär och isolera dig så kommer jag och släpar dig ut!

2007-04-27 @ 09:53:30
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback