Vänta, jag ska kolla i min almenacka!

Min almenacka och jag har en speciell relation.
Utan den har jag inget liv.
Med den har jag inget liv.
Det är lite Moment 22 över detta. Eller vad säger du Herr Joseph Heller?
Har jag inte den kan det inte föras konversationer om något som kommer hända från exakt precis nu och framåt.
Däremot kan jag föra nostalgiska konversationer utan problem.
M frågade precis när hon ska boka intervjun nästa vecka.
Svar (efter noggrann kontroll av the bible): onsdag mellan klockan 11.00 och 12.15 kan jag.
Refererar här till punk ett i mitt förra inlägg. (Varför har dygnet inte har 48 h?)
Det suger. Mycket.
Från början använde jag "det suger" med en stor portion ironi, för att det var så löjligt fult.
Nu använder jag det seriöst. Aj då.

Kommentarer
Postat av: Lindgren

Almenacka är för människor med för mycket att göra. Men det är klart att man skall planera sin tid väl. Tid är pengar! Länge leve effektivitet!!!!!!

2007-04-17 @ 08:08:33
Postat av: Evelina

Lindgren: japp, effektivitet är det bästa av allt! Du har ju säkert läst mitt bloggmotto:)

Postat av: msJulia

Men människa! Lär dig att säga NEJ nån gång då! Puss

2007-04-17 @ 09:04:01
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Jonasvilje

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2008-09-23 @ 10:58:38
URL: http://jonasvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback