VKP - very competent person

Saker jag får säga på mitt jobb:

- Vi måste se över våra rutiner om vi ska vi någon form av kontinuitet i våra beställningar.

- Det är viktigt att du kommer tillbaka till mig angående dessa dellleveranser, annars blir det fel i vårt system.

- Det får ta max tre dagar för artikeln att komma in på vårt lager. Om statusen är "på kaj" kommer kommunikationen att brista.

- Lägg det på mailen är du snäll. Jag är lite upptagen just nu...

Jag känner mig otroligt ansvarsfull. Och kompetent. Om mina kollegor bara visste hur det verkligen ligger till. För övrigt är jag en bad blogger för tillfället. Gör om - Gör rätt. Bättring på ingång.  

Kommentarer
Postat av: Crazypill

haha =)

Postat av: msJulia

Ja, du är så skönt kompetent du! Nästan läskigt ju...

2007-04-25 @ 02:09:15
URL: http://msjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback