Super Saturday!

Imorgon bär det av till baksidan - Stockholm.
Jag och en massa gymfolk ska på Super Saturday.
Ett stort konvent dit en massa kända instruktörer från hela världen kommer.
Ska bli riktigt skoj och jag ska köra i alla fall fem pass.
Och sen är det party på Blue Moon Bar.
Det är i sådana lägen man är rätt nöjd med att päronen har en lägenhet två minuter därifrån.
En vild gissning är att vi kommer sova ganska gott på tåget tillbaka till götet.
Återkommer självklart med en resume av helgen.
Nu har jag en gedigen hög med fakturor som väntar på mig.
Jag avskyr ekonomi.
Tur att jag är ekonom.
Over and out.

image156

Kommentarer
Postat av: msjulia

Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback