Anonymt hot till Adlibris...

3-5 dagar betyder inte, jag upprepar INTE, att man får boken på den sjätte dagen!!! Om jag nu beställt det jä--a bokhel--tet för över 500 spänn så är det minsta man kan begära att den kommer i TID. Det är dessutom en bok jag absolut inte vill läsa. Men måste. För att föreläsaren-med-det-konstiga-namnet säger det. Tycker ni jag har förstått det här med att man läser på universitet för sin egen skull, för att man ska få "kunskap för livet"? Skitsnack. Jag vill ha mina poäng. Och min bok. Nu. Grrrr....!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon låter helt klart jätte arg. Brukar ju vara en av din svagheter att göra det...

2007-02-27 @ 13:47:29
Postat av: MsJulia

Du har ju verkligen haft tur om du fått boken den 6:e dagen. Jag väntade tre veckor en gång innan jag krävde mina stålar tillbaka! Jag litar inte längre på internet siter som lovar böckerna till ett billigare pris än på akademibokhandeln. För det resulterar i att man inte får sin bok och måste vända sig till bokhandeln ändå, MEN då är bokfan slut där så man mår gå till sitt seminarium och låtsas att man läst boken... Det här kallar jag universitetsstudier på hög nivå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback