Efterlyses: vår!!

Sökes: vår. Finnes: en jäkla massa snö. Vad är den? Vem har tagit den? Varför är det helt vitt överallt? Imorgon är det första mars. För mig officiellt en vårmånad. Jo, jag vet att vi inte brukar få vår förrän i april, men psykiskt så ska det vara vår nu. Och det blir ju ännu svårare att leva i den illusionen när det är en massa vitt gojs ute. Så jag får väl skicka ett sms till Gud igen då. Eller kanske ett mms för att förtydliga vad jag är ute efter? Sist gick det ju inte så bra... hmm...what to do?  

Kommentarer
Postat av: Anonym

vår nuförtiden innebär att det snöar, så se det positivt våren är HÄR!

2007-02-28 @ 10:51:19
Postat av: Vårdare

Föregående inlägg kom från en koffein- och alkoholmissbrukare och bör tas bort.

2007-02-28 @ 10:52:14
Postat av: MsJulia

Kära vän. Är du gullig och messar över Gud´s nummer till mig igen... Det råkade komma bort på fyllan, tillsammans med mina snyggaste trosor.

Postat av: Mozart

Våren är det bästa jag vet efter att prata om bajs. Tyvärr lyser både den och snön med sin frånvaro här i min stad.

"Däremot betedde sig Mozart ganska extremt i salongerna. Att prata om bajs, kiss och sex var vanligt på den tiden, skillnaden var att Mozart gjorde det offentligt. Han snackade och tjatade mycket, inte minst på välbeställda människor som han ville ha anställning och uppdrag av."
Källa: http://sydsvenskan.se/nojen/article138141.ece

2007-02-28 @ 12:21:36
Postat av: msJulia

Okej, mina vulgära inlägg är iaf roliga, till skillnad från vissa andra kommentarer... Dessutom så känner jag blogginnehavaren... Gör du det, Mozart??

2007-02-28 @ 20:41:31
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Vårdare & mussbrukare: Koffeinmissbruk är den bästa sorten av det vi kallar beroende. Men har din definition av vår tagit skada av detta bör du se över dina vanor...!
Mozart: Hmm...tja, what to say? Agrell på Sydsvenskan borde hitta ngt annat att skriva om. Så jag kan få behålla min illusion av Mozart som musikaliskt geni.
MsJulia: Guds nummer behåller jag för mig själv. Jag måste ju få ha mitt roliga. Men är du snäll så kan jag agera mellanhand åt dig?

2007-03-01 @ 08:18:23
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback