Ganz müde...

Ahhhh...mycket jobbigt spinningpass. Med mycket trötta deltagare. En av killarnas ben verkligen skakade efteråt. Då var jag riktigt nöjd. Tog en tur hemhem också och hälsade på syrran. Hon hade vunnit DM i slalom idag - hon är GRYM!! Antar att hon brås på mig helt enkelt. Men nu är jag hemma i lägenheten igen. Senaste Prison Break ligger och väntar på datorn, gsn. Fast egentligen förstår jag inte varför jag fastnat i detta. Första säsongen var riktigt bra men sen började det liksom gå på tomgång. Hur länge kan man rymma egentligen? Men har man redan lagt ett dygn sammanlagt på att titta på skiten får man ju fortsätta. Vilket logiskt resonemang jag för?! Tur att bröderna Scofield är en fröjd för ögat. Jaja, det är fem avsnitt kvar på säsong två. Sen tänker jag inte titta mer. Punkt slut.

193810-5
http://wisterialane2.free.fr/prison_break/img/dominic-purcell.croco.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det är den yngre som är yummie! Fast hans tatoos påminner för mycket om S. Jag som känner mig som världens mest fria kvinna för tillfället, funderar nu mer än nånsin på en tat själv. Var kan man sätta den så att den inte syns?

2007-02-22 @ 21:34:54
Postat av: MsJulia

Det var jag som skrev förra inlägget...

Postat av: Evelina

Den äldre är sexigare. Insidan låret kanske?

2007-02-22 @ 21:39:27
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback