Har jag ett liv?

Efter klagomål från diverse kusiner så skriver jag nu ett inlägg. Jag försöker med argumentet att jag har ett liv, men det funkar inte på folk som känner mig. Har till min stora belåtenhet fått min bok, tyvärr måste jag därför också plugga nu och kan inte längre rättfärdiga onödigt tv-tittande eller dylika sysselsättningar. Så jag har läst en sida än så länge, måste ta en paus nu för att skriva detta inlägg och koka kaffe. Mitt huvud behöver kaffe, helst för en kvart sen. Vid tolv ska jag åka till M och bli bjuden på lunch och sen ska vi plugga ihop sägs det. Som tur är bjuder förhoppningsvis kvällen på en god middag på Rumpanbar och eventuellt också lite dans för min egen rumpa på Soultrain, Nivå. Men jag får ta det ganska så lugnt för jag ska arbeiten heute morgen. Det är tyska och betyder "arbeta imorgon". Väldigt avancerat språk det där. På fredag tar jag bilen till Skövde och hjälper msJulia att flytta. Hon har inte riktigt samma hand med borren som jag, så jag har lovat att vara behjälplig. Så det blir till att sätta upp hyllor och bygga ihop Billy, Molger och diverse andra Ikeavänner. Sen kommer vi självklart gå ut och göra Den Stora Staden osäker. Bogrens ska tydligen vara ett hak dit man ska gå. Och jag är ju inte den som är den. Nog om detta. Nu MÅSTE jag ha kaffe! Kaffe!!
193810-18

Kommentarer
Postat av: Beerbaum

Vill bara påpeka att jag inte hade några som helst svårigheter i att förstå tyskan ovan. Amen

2007-02-28 @ 12:17:50
Postat av: Evelina

Bra, riktigt bra! Då blir ju inte kandidatarbete ngt problem det heller...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback