Har jag ingen moral?

Mitt i mitt SATC-maraton här hemma får Carrie 1000 $ av sitt one-night stand. Att hon ens överväger att inte ta emot dem?? Har i och för sig aldrig varit i situationen, men ändå! Igår fick jag dessutom tillbaka för mkt pengar i campuscafét, borde jag lämnat tillbaka dem? Å andra sidan upptäckte jag det inte förrän jag var på väg hem...hmm... Kommer jag bli straffad? Kommer pärleportens att öppnas för mig? Är jag en lömsk person utan moral? Svar: Ja, Nej, Troligtvis.
193810-4
$$$$$$$$$$

Kommentarer
Postat av: MsJulia

För det första så har alla sett det avsnittet för hundra år sedan och det är så old news! För det andra så hade varje normalt funtad person funderat en gång innan hon självklart tog pengarna. Det kan vara lite problematiskt det där med att erkänna för sig själv att man just typ prostituerat sig. Och för det tredje, du hade aldrig lämnat tillbaka pengarna om det så var din mor som stod i kassan... He he!

Postat av: Evelina

Det är så sant som det är sagt.

2007-02-22 @ 21:41:19
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback