I'm a bloggaholic...

- Hi, my name is Evelina and I'm a bloggaholic...
- Hi Evelina!

Då är det alltså officiellt. Jag är beroende. Igår försökte jag med konsten att inte skriva ett enda inlägg och det gick ju bra. Med undantag från att jag efter varje uttalad mening tänkte; "detta måste jag blogga om". Verkligen jättejobbigt. Så nu ger jag vika för begäret och kör på. msJulia säger att det är så det börjar, sen får man en svacka efter ungefär en månad och sen kommer suget tillbaka igen. Så nu vet jag vad som väntar. Men det måste ju vara ett rätt okej beroende, bättre än kokain eller sprit i alla fall. Eller? Vet vet, det kanske kommer att behövas AB - anonyma bloggalister - i framtiden? Typiska symptom: krokig fingerväxt, ryggproblem och isolering. Tål att funderas över. 193810-9

Ciao!












Ps. Vill bara påpeka att jag deifitivt inte förringar människor med ett faktiskt beroende. Absolut inte. Men man behöver skämta, även om livets allvar.   


Kommentarer
Postat av: msJulia

Så jävla duktigt av dig att ta med den lilla moraliska värderingen där nere i ett PS. Så förbannat politiskt korrekt!
Bara för att göra tvärtom och irritera folk så säger jag: Alla med drogberoende eller beroende av annan form har ingen självdiciplin eller ryggrad.
Ha! Nu jävlar vill jag ha lite förbannade reaktioner... Kom igen, jag är bakis och uttråkad. Bråka med mig!

Postat av: Mikalmaryam

Very nice site. Will sure visit again.

2010-03-02 @ 14:22:38
URL: http://mikalmaryam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback