MC-ruinerad??

Nu har jag precis bokat en massa MC-lektioner, närmare bestämt 10 st dubbellektioner. För er som undrar varför så beror det på faktumet att jag ska ta MC-kort i vår - tjohoo!! Jag har till och med köpt MC; en sprillans ny, skitsnygg svart Kawasaki ER5. I love it! Har dessutom börjat köpa lite kläder. Har en jacka och ett ryggskydd. Hjälm, skor och byxor är på g. Problemet med detta är ju bara att det är så förbannat dyrt. En dubbellektion kostar ju 1000 kr, vilket med enkel mattematik blir 10000 kr som jag kommer spendera bara på lektioner. Ett par skor 2000 kr, hjälm 3000 kr.....ahhhhh.....HJÄLP!!! Ni fattar ju varför jag jobbar som en liten blå. Men skoj ska det bli i alla fall. Sen ska jag glida omkring hela sommaren på min hoj. Räknar kallt med att det finns en massa snygga liftare som jag kommer plocka upp på vägen.

193810-17
 
Är den inte tjusig?!

Kommentarer
Postat av: jossan

herregud..evelina! varför har du inte berättat detta? att du ska ta mc-kort...? shit fan va skoj, då kan man äntligen få köra lite hoj me en brud te sommaren då=) fan va skoj. lycka te så ses vi på vägarna! Föressten fräsch...hoj!

2007-02-28 @ 23:23:52
Postat av: Evelina

Jossan! Jaaa!!! Fasen vad skoj. Hade nästan glömt att du har hoj du med! Vad glad jag blev:) Nu ska det bli åka av!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback