Varberg + Snö = ?

Okej, imorse var jag tvungen att gå upp fem i sex för att jag skulle jobba. Tvungen är kanske iofs ett lite väl starkt ord att använda. Men jag måste gå upp så tidigt om jag ska kunna genomföra morgonrutinen, som består av att äta frukost i lugn och ro och se mint ett avsnitt av Sex and the city. Perfekt frukostlektyr. Frågan är dock om det kanske inte är en jättebra rutin, för nu är jag trööött. Tanken är att jag ska jobba till tolv och sen hämta mina classmates och åka på föreläsning Varberg. Fast har ni kollat ut genom fönstret? Det är snöKAOS! Usch. Fy. Blä. Kallt. Så M msnade precis den ypperliga idén att helt enkelt skita i det. Och jag är ju inte den som är den. Men vi väntar och ser, om det blir 20 grader (plus) och sol kanske vi ändrar oss... Nu måste jag kanske återgå till att sälja lådor, det är allstå vad jag gör. Snälla människor (oftast) ringer och vill ha en förpackning eller ngt annat skumt som typ fodrade kraftkanistrar. Vi vanliga dödliga brukar kalla dem bruna papperspåsar eller eventuellt champinjonpåsar. I vilket fall så säljer jag det till dem. Så det ska jag göra nu. Och ikväll ska jag förhoppningsvis få se "Se upp för dårarna" på bio. Återkommer självklart med en recension. Gå inte ut i onödan nu. Hej så länge!    

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallåååå!! Jag vill inte ha snö i Göteborg. Trodde jag skulle slippa det!

Postat av: msJulia

Muhahaha... Nu vet ni hur vi har det här i skövde... Kallt och jävligt!

2007-02-21 @ 12:00:29
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Sanna, jag är ledsen men det är den bistra sanningen...tyvärr ser det bara ut att bli mer av den varan dessutom. Mitt råd: bring your varmaste kläder!!

2007-02-21 @ 22:53:12
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Erik

Helvete, här åker man till ett jävla alpland för att få lite snö och så kommer den i Göteborg. Suger

2007-02-22 @ 13:03:01
Postat av: Evelina

Kuss: snö i Göteborg är sällan lik den i Alpland. Och jag vill återigen påpeka svårigheterna med att åka skidor på Avenyn. Du gör rätt i att hänga i wienerhoodet.

2007-02-22 @ 13:21:43
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Kate Hudson

A very nice site keep it up. Regards

2009-04-28 @ 11:16:19
URL: http://kate-hudson.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback