Very well - cykelställ!

Så vad har hänt under den låååånga gårdagen? Det blev dans till både "Tusen och en natt" och "Fångad av en stormvind" till halv fyra på fredagskvällen följt av en välförtjänt sovmorgon. Gjorde absolut ingenting fram tills att det var dags att åka på kvartalsutbildning. Åkte till rätt ställe OCH kom i tid. Två bra saker som inte alltid varit en självklarhet för mig när det gäller dessa event. Vi slogs och sparkades lite och sen var det raka vägen hem - och dags att göra sig fin, vilket som ni kanske förstår tar lååång tid. Jag lyckades tajma min mor och far som var på väg hem, så det kunde skjutsa mig hem till N. Kändes precis som jag var tretton år gammal igen och skulle på klassfest. Fast utan nervositeten över eventuella tryckare och ryska posten. 

Men vilken fest det var! N hade lagat sååå god mat och fixat lägenheten i världens coolaste res-tema. Fanns både flygbiljetter, flygvärdinnor och olika destinationer att välja mellan. Lägg till lite karaoke, dancing och scyhsst bar så förstår ni säkerligen att vi hade det bra!
193810-10
Dock tappade jag mitt ena Efva Attling örhänge någonstans vilket jag är lite irriterad över. Hittar ni det kan ni väl höra av er... M sov över och imorse hade vi mysfrukost med mycket kaffelatte (på soyamjölk) och SATC. Sen bar det iväg till ön för andra dagen i rad. (Ön kallas också av utbölingar för Hisingen). Tur att jag inte var speciellt bakis för min önskan om få snurrar gick alltså inte i uppfyllelse. Undra om jag glömde själva "inte" när jag smsad Gud min request...hmm...måste bli mer noggrann. Nu sitter jag hos mina päron och snyltar på deras mat och faller tillbaka i jag-är-fortfarande-tonåring-och-bråkig-beteendet. Men vad gör man? 

- Du lägger väl inte ut ditt namn på internet? Eller bild?? Då kommer någon börja förfölja dig!
- Du tog väl taxi hem igår? Du åkte väl inte själv? 
- Du solar väl inte solarium för ofta? Det är inte bra! 

Jag uppför mig ypperligt i alla ovan nämnda avseenden men man kan ju inte bara hålla med så där, jag bara måste ju säga emot. Lustigt fenomen detta... antagligen kommer jag bli precis likadan själv när jag får kids. (C nu vet du vad lilla L och du har att se fram emot! Fast hon är söt din lilla tjej så hon kommer säkert uppföra sig exemplariskt...haha...)

Nu måste jag slappa lite innan jag ska åka till gymmet och jobba. Har ju bara tränat två timmar idag så det känns väldigt välbehövligt...eller kanske inte. Tack och hej - leverpastej. Very well - cykelställ. Very najs - fågelbajs. Okej, nu räcker det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback