Weird upplevelse...

Då ska man alltså ta ställning till hur mycket man kan lämna ut på en sån här, en sån här blogg alltså... Konstateras kan att ingen kommer nämnas vid namn. Såtillvida att de inte är offentliga personer och därmed är allmän egendom...(hmm....kanske inte riktigt så men typ) 

Grejen var den att min käre far skulle ut med sina arbetskamrater igår kväll, ni vet käka och nätverka. Sen skulle han sova hos mig eftersom jag bor mitt i stan, och mina föräldrar bor på Landet. Så vid elva ringer han (skulle egentligen kommit vid tio) och säger att det blir vid tolv. Visst, fine, och så somnar jag. Far min skulle börja jobba vid åtta typ. Men ni kanske anar where this story's going... Det jag möts av när jag med sömndruckna ögon hasar mig ur sängen, är - En Mycket Bakis Far I Soffan (som dessutom vägrar erkänna det...) Vad säger ni om kommentarer som "jag har kanske fått influensan?" eller "det kanske var något jag åt?". Tja, eller så var det kanske helt enkelt så att DU DRACK FÖR MYCKET!. Hahahaha... Jag och mor min skrattade rätt gott åt honom. Han skrattade inte med. Så det var en liten lustig upplevelse. Inte varje dag det händer - tack och lov.

193810-2
                                                                           http://www.bakfylla.org/

Efter att ha varit på jobbet, det vill säga haft två pass på gymmet, har jag precis avslutat en mycket god och välförtjänt (hemagjord) semla utan mjölkprodukter. Äter inte sånt. Så nu ska jag följa diverse serier på tv tänkte jag. Finns det för övrigt något bättre sätt att slösa bort tiden på?

Nattsinufsan!

Kommentarer
Postat av: Bobby B

Det finns en räddning för far din, resorb! Fin blogg också duuuuuuuu. Skulle ju kunna tro att vi är släkt

2007-02-20 @ 22:08:53
Postat av: Anonym

Det finns en räddning för far din, resorb! Fin blogg också duuuuuuuu. Skulle ju kunna tro att vi är släkt

2007-02-20 @ 22:10:36
Postat av: msJulia

Åh, en sån fin blogg, vännen min! Jag skall absolut bli stammis!
Så farsan din var fuller igår. Ja, satan finns i oss alla... eller nåt.
ciao!

Postat av: Magnus Groth

varför i hela friden länkar Ni till vårat (vårat = systemvetare från umeå) forum? ;)

2007-05-04 @ 19:40:53
URL: http://bakfylla.org
Postat av: Evelina

Magnus: för att jag lånade en bild från eran sida, så ville jag inte bara sno den rätt av. Hoppas det är okej?

2007-05-05 @ 11:05:58
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Magnus Groth

haha oja! det gör inget! mest förvirrad varför du länkade till oss bara ;)

2007-05-06 @ 16:59:22
URL: http://bakfylla.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback