Vädrets makter...

Denna vecka skulle jag egentligen haft semester.
Jag och SMHI kom dock fram till att det var bättre att vänta lite.
I alla fall till nästa vecka.
Jag är för övrigt väldigt beroende av att SMHI-surfa.
Uppdaterar sidan minst en gång i kvarten.
Och hoppas alltid på ett mirakel.
Detta lyser dock med sin frånvaro.
På fredag drar jag norrut på Sveriges bästkust.
Hoppar på båten med päronen och sis någonstans kring Fjällbacka.
Ska också passa på att träffa M som är i Grebbestad över sommaren.
Det är tydligen någon form av festival där uppe.
Utsikterna för en bra start på semestern är alltså mycket goda.
Tillskillnad från "solchanserna" så att säga.
Min meterologterminologi är på topp.
Fortsätter sommaren att smita undan på det här sättet får jag nog ta ett snack med gud.
Någon måste ju gjort något irriterande to piss him off så att säga...
Återkommer så snart jag sitter inne med mer information.
Ciao!

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback