Loose loose situation...

Jag har precis konstaterat att jag är en riktigt feg människa.
En rädd, ynklig och skraj liten varelse.
Om jag skulle välja livsmotto borde det vara:
- man måste våga för att vinna!
I dagsläget är det mer:
- go safe och riskera inte att loosa...
Detta är en skrämmande tendens.
Jag är rätt övertygad om att detta beror på en väl inarbetad och inbyggd rädsla hos mig.
Den berömda rädslan för att misslyckas. 
Jag måste bli lite modigare.
Annars riskerar jag att gå miste om mycket.
Exempelvis....
Hmmm.....
To be continued.

image149
Man skulle kunna säga att jag är det mänskliga svaret på muminkaraktären Sniff.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, men den där sniff e ju ganska söt iaf =)
får se det positivt. ja e för övrigt oxå feg, fast i vissa situationer bara. tydligen modig nog för att kasta mej ut från ett flygplan men sen finns det andra
områden då ja oxå e en sniff =P
e ju bättre att våga så man slipper ångra det man inte vågade sen tyvärr =)
va nyfiken ja blev nu förresten på vad det e du inte vågar =P

Postat av: Evelina

Marie: verkligen - du har SÅ rätt! Vad det är jag inte vågar är än så länge lite hemligt:) Kram

2007-06-29 @ 12:14:01
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Olavgina

Hello, any body here???

2009-01-28 @ 11:10:55
URL: http://olavgina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback