Nach hause igen...

Kuss mest intelligenta kommentar, eventuellt någonsin:
- Bättre att bo med människor som är Retired än med sådana som är Retarded.
Det är fortfarande osäkert om han tyckte att detta var klokt sagt.
Till kuss försvar ska det sägas att sammanhanget som uttalandet gjordes i,
faktiskt hade med saken att göra.
Jag har precis kommit hem och sitter i soffan och slappar.
Väskorna ska packas upp innan jag går och lägger mig men jag skjuter upp det lite till.
Han hälsade mig välkommen hem genom att få ett utbrott.
Han
lämnade mig på parkeringen och gick hem.
Väldigt mysigt.
Dagen i Wien spenderades vid en pool på en bergstopp i strålande sol.
Hur härligt som helst.
I går besökte vi även ett Zoo.
Detta framkallade sidor hos Kuss som jag inte visste existerade.
Barnslig förtjusning är antagligen den enda korrekta beskrivningen.
Laddar upp lite bilder.
Ni kan ju själva gissa vilken som är min favorit...
Over and Out.
image136 image137
Någonstans föredrar jag ändå att ha apor runt halsen,
åtminstonde om alternativet är att hångla med världens kanske fulaste fisk.


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, ja förstår dej. tar oxå hellre apan =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback