Okulturell ohållbart i längden?!

Planen med okulturellt leverne höll ett bra tag.
Började dagen med sovmorgon.
Släpade mig sedan till Starbucks och intog en överdimensionerad latte.
Slappade i en asgo fåtölj ett par timmar.
Sen blev det plötsligt fart på mig och kuss.
Anledningen till detta är fortfarande okänd.
Vi förflyttade oss i vilket fall från asgo fåtölj till det berömda slottet Schönbrunn.
Kuss tycker inte speciellt mycket om denna sevärdighet då den i hans tycke är ful.
Eftersom Kuss tycker "gula saker är jäkligt fula".
Jag kan inte säga att jag bryr mig om färgen speciellt mycket.
Den tropiska hettan höll dock på att ta kål på mig.
En stor del av världens befolkning ställer sig frågan varför jag inte föddes som eskimå.
Kuss tyckte att det var en bra idé att också besöka zoot som ligger på slottsområdet, så det gjorde vi.
Jag såg isbjörnar, jaguarer, elefanter etc.
Sedan traskade vi hem till lägenheten. Jag somnade omgående.
Nu, fyra timmar senare, ska vi ut på stan igen och käka middag.
Imorgon bär det av hemåt igen.
Hade gärna tagit med Kuss hem, men han kommer inte förrän i slutet av juli.
Hejhopp så länge!!

image135
Schönbrunn

Kommentarer
Postat av: Marie

ja va förbi jäkla espresso house imorse iaf, ja skäms =P
men fan, starbucks får ju inte komma till sverige ju. har hört att det ska va ännu bättre o då e det ju kört för mej *haha*
o e du i wien din jäkel?? fuusk =P
haha, hoppas du har det bra där iaf.
massa kramar!

Postat av: Evelina

Marie: jag ska till Starbucks nu och äta frukost och det är definitivt bättre än ngt liknande vi har i Sverige!! Det skulle antagligen vara kört för oss båda om de lanserade det i hemma:) Ja, Wien har varit underbart, men idag åker jag hem... Ha det bra du med! Kramar!

2007-06-13 @ 11:45:06
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback