Rädda Barnet!

Mail från mig till Pappa vars resebyrå ska hjälpa mig att boka wienbiljett:
(Jag tröttnade på att smygsurfa rätt fort).


Hej hopp!
Jag vill åka till Wien från och med den 9 juni och komma hem innan den 15 juni. Vill vara borta cirka 4 dagar. Ju billigare desto bättre. Bekvämlighet är underskattat:)image131
Pusspuss

Ps. Vill du göra en insats?
Skänk pengar till Rädda Barnen/Evelina
Kontonr XXXXXX
Alla pengar går oavkortat till Det Rädda Barnet Evelina.

(Förklaringen till pengatiggandet är att jag fick en lapp på min examensdag där det stod typ:
Ge oss ett kontonummer och vi ger dig cash.
Eftersom jag inte lyckades önska mig ngt vettigt.)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, fan va smart av dej =)

Postat av: Axeluna

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-04-02 @ 11:33:20
URL: http://axeluna.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback