Shit vad jag ältar...

08:57. Cirka 18 minuter kvar till kafferasten. image145
Det är underbart att arbeta.
Oklart om det var ironi i den meningen.
Igår kom Han förbi med världens gulligaste kort och present.
Själva grejen var väldigt intern.
Men grundiden var att vi ska bli ihop igen.
Han har förstått vad som krävs.
Han älskar mig.
Han kan vänta.
Jag skulle kunna skriva varenda inlägg om detta i bloggen.
Kan bli lite tjatigt så jag ska försöka låta bli.
Men det är fan inte lätt.
Jag vet inte, jag upprepar: VET INTE, vad jag ska göra.
Suck och stön.
Det finns dessutom kringliggande komplicerande faktorer.
Jag ställer mig också frågan varför man (jag) fokuserar så mycket på relationer med det manliga könet.
Det finns ju så mycket annat som är minst lika viktigt och roligt.
Det kommer dock lite i skymundan för tillfället.
Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Marie

usch, va jobbigt när du inte vet vad du vill göra =(
finns ju ingen som direkt kan hjölpa dej med det problemet heller tyvärr, måste man lista ut själv.
lycka till!! kramar

Postat av: Evelina

Marie: det är det som är det värsta...litar inte alls på mig själv:) Tack!! Kram

2007-06-27 @ 12:24:58
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Linustirill

This site is professional and to the point.

2008-09-26 @ 08:46:38
URL: http://linustirill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback