Sju olika sorters blommor - någon som har ett par gärdsgårdar?

image141På fredag är det midsommar.
Jag älskar verkligen denna svenska högtid.
Känslan av att sommaren är här.
Känslan av semester.
Känslan av att vara fri.
Och inte minst känslan av att vara barn.

Aktiviteterna har förvisso ändrats en del sedan jag var barn.
Men stämningen är fortfarande densamma.
I år ska jag dessutom vara där jag spenderat åtskilliga midsommrar som liten.
Tjocka släkten har dock bytts ut mot brosan, två kusiner, min bästa vän & Co.  
Som upplagt för en lyckad kväll.
Egentligen vill jag skriva mer om lite annat också.
Men det är inte riktigt läge för det.
Jag nöjer mig med att göra er lite, förhoppningsvis, nyfikna.
Tänker i vilket fall plocka sju olika sorters blommor och lägga under huvudkudden.
Tror stenhårt på det där.
Adjökenadjö.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Det var den midsommaren det. Rätt skönt att det är ett år kvar till nästa gång...;)

Postat av: Lukasidun

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 08:54:37
URL: http://lukasidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback