Smyger ut...

Jag har ju umgåtts en del med min yngre bror & co det senaste.image147
I denna krets lyssnas det på en del bra musik, en del dålig och en del annat.
Till kategorin annat hör antagligen Byz låt, Hon smyger ut:


Han kommer hem
Jag smyger ut
Han kysser hon
som sög min
?aahh?
Han sätter sig
vid samma bord
där ja nyss stod
och tog hon bakifrån

För är det så det ska va?
ja svarar ja de är klart
För har han ingen tid för henne
struntar hur hon känner
Då får han skylla sig själv

Han måste se över din flicka
Så allt inte går åt skogen
Han måste kunna ge na? njutning
Så hon inte är otrogen
Med någon annan man

Ytterligare kommentarer känns lite överflödiga...

Kommentarer
Postat av: msJulia

Älskar den! Hela skivan är the soundtrack of my life! Haha...

Postat av: Evelina

Julia: vill du höra mitt livs soundtrack är du välkommen att köpa Aaron Carters skiva...hoho! Crazy little party girl...nannanana...

2007-06-26 @ 12:14:18
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Maidensblush

nja... asså det är lite privat. men eftersom jag inte känner dej är det väl ok att föklara - jag hade gått ner i vikt och skulle kanske inte få åka på festival, som jag sett fram emot... jag har nämligen haft lite ätproblem.

2007-06-26 @ 13:49:42
Postat av: Eirikidunn

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-01-21 @ 14:42:07
URL: http://eirikidunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback