Uppe med tuppen...

I morse var jag uppe med tuppen.image150
Det är för övrigt ett uttryck som är roligare atrt använda när man är hos päronen.
För då är det liksom bokstavligt talat.
I vilket fall var jag uppe ur sängen kvart över sex. 
Hällde i mig en kaffe och sedan drog jag till gymmet.
BodyPump klockan halv åtta är tidigt.
Mycket tidigt.
Känns inte som den starkaste tiden på dygnet så att säga.
Efter det träffade jag V som ska åka till Kina på söndag.
Han kommer hem i augusti igen.
Om han överhudtaget kan ta sig ur landet vill säga.
Så vi var definitivt värda en lyxig frukost på Le pain de France.
Sedan var det dags att åka till jobbet igen.
Snart ska jag ha två anställningsintervjuer.
Det är FREDAG!!!
Och HELG!!!!
Imorgon ska vi grilla hemma på landet och sedan är det tradiotionella Sommarpartyt som gäller.
Ha en underbar helg:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Imorgon ska vi dansa järnet!! puss

2007-06-29 @ 13:32:42
Postat av: Evelina

Hanna: ja det ska vi definitivt!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback