"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjök heller!"

Har precis varit hos frisören och nu är jag nästan ljushårig igen, efter två år som brunett. Jag är jättenöjd, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket som är finast. Men variation är i vilket fall alltid att rekommendera enligt mig. Så jag passade på att klippa en riktigt lång snygg lugg också. Typiskt bra att vara nyfixad när jag ska på dejt ikväll och allt...haha! Synd bara att jag jobbar på gymmet innan och måste förstöra hela härligheten först. Hade en mycket viktig och världsomvälvalnde disskusion med Julia igår om vad man bör ha på sig när man träffas sådär första gången "på riktigt". Jag hade ju gärna tagit mina baggy jeans och en najs t-shirt till med texten "alkohol löser inga problem, men det gör inte mjök heller"***, men detta är tydligen inte riktigt acceptabelt. Skämt åsido (används för övrigt detta uttryck av människor under 50??), man borde alltså anstränga sig lite mer. Så det blir väl en blandning;  Carolina Gynning meets Tiina Rosenberg typ. Nu måste jag laga lunch till M, för vi ska ha härligt grupparbetsmöte här idag. Hejsvej på er så länge! 

*** Jag har tyvärr ingen sådan tröja, men borde verkligen införskaffa en:)

Kommentarer
Postat av: elinpelin

buonasera!
eller varför inte en t-shirt med den slående texten "Gör som polisen ha sex - i baksätet!!" ingen aning vad som menas men "qvicky"-gubben på Ale torg gillade den iallafall!
pyss

2007-03-13 @ 17:09:23
Postat av: moses

blondes have more fun! slog personligt Ö-rekord, inte en öl på två dygn! ordningen är nu återställd. puss

2007-03-14 @ 02:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback