All I have to do is Drea-ea-ea-ea-eam!

När jag och M vaknade i morse hade vi båda drömt helt sjuka drömmar. Jag höll mig inom området skola, bara det är ju rätt sjukt. Inte ens på natten får man vara ifred - helt sannslöst. M däremot hade inkluderat mig i sina drömmar, vi skulle tydligen ha en BodyCombat release ihop (hon är inte instruktör i vanliga fall och gillar inte ens combat). Och temat på våra kläder skulle vara silver. Hon påpekade med eftertryck att våra vattenflaskor var just silvriga. Men jag skulle tydligen ändra allt i sista sekund, och då ville hon inte vara med mer. Sedan hade vi också mött hennes ex utanför ett gym uppe på kungshöjd och så hade jag sagt: "ja, han var ju rätt snygg", när vi fortfarande stod och pratade med honom. Diverse andra mystiska inslag fanns också att tillgå. Den gemensamma nämnaren med drömmarna verkar dock vara att mitt beteende framstår som rätt så konstigt. Ska jag försöka tyda dessa drömmar eller gå vidare? För min egen hälsas skull så låter jag nog detta vara. Har inte riktigt plats för mer just nu, mina små grå är starkt överbelastade. Och likaså det stora röda som sitter lite till vänster.  Nu ska jag jobba vidare och smygöva på det nya Coreprogrammet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback