E = M2 och Real Sisådär

Vilka snälla, visa och omtänksama kommentarer jag har fått på mitt förra inlägg, tack! Att blogga är världens bästa terapi. Om alla visste det skulle hela terapi/psykologyrket helt plötsligt bli utrotningshotat. Och jag vill helst inte bli syndabock så sprid inte detta vidare. Jag hade ett serious talk med Han igår. Vet inte riktigt om det gav speciellt mycket egentligen. Kontentan är att han inte förstår hur man kan "skapa så mycket problem som jag gör". Tja, problem och problem. Det är mer mina känslor som är a pain in the as i så fall. Och dom är som vi alla vet omöjliga att styra över. Fast det verkar vara det som krävs för att det ska funka nu så här på andra försöket. Hans tips till mig var att inte bry mig så mycket. Ja, och annars då? Bilen går bra? Hjälp. Strategin verkar ju i och för sig funka för honom för han tycker allt är så bra. Vet dock inte hur kapabel jag är att go down that road. Men det känns ändå bättre nu än innan vi pratade och det får ju ses som positivt i sammanhanget. Det verkar som att det är Einsteins teori som jag bör tillämpas när jag utvärderar min respektives insatser för förhållandet. Han frågade förvånandsvärt nog om vi skulle åka motorcykel idag, så det ska jag göra nu efter jobbet. I det fantastiska vädret och i min skitsnygga, ruskigt coola och nya hjälm. Jag ska lägga ut en bild på mig i komplett mc-ställ snarast! Förstår att ni knappt kan bärga er:)

I vilket fall är det fredag och det är så härligt! I morgon ska jag ner på Heden och ha första träningen med korpen. Japp. Ni läste rätt. Evelina är med i ett korplag. Jag har spelat med kuss och hans chalmerskompisar tidigare, och så skulle de bilda ett seriöst lag och jag blev tillfrågad om att deltaga. Såklart sa jag! Fotboll är sköj. Kuss drog dock till Wien så han missar halva säsongen. Men vi andra ska som sagt försöka oss på lite träning imorgon. Laget heter Real Sisådär och till att börja med bör det påtalas att vi är sponsrade med tröjor. Typiskt seriöst. Real Seriöst borde vi faktiskt heta. Ska föreslå namnbyte det första jag gör imorgon. Sen tänker jag påpeka vikten av att alla lär sig göra en Zlatan. Kommer bli jättebra detta. Allsvenskan nästa. Ta hand om er och njut av helgen som är på ingång! Pusspuss 
193810-55

Kommentarer
Postat av: Reidarkatharina

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback