Goda råd på rea?

Checklist:193810-47
Redovisning - check
MK plan - check
Combat release - check
Core release - check
MC försäkring - check
Ex som vill ha mig tillbaka - check
Tenta - på ingång

Ja, det mesta verkar ju vara avklarat. Tenta på onsdag - sen ska jag slappa. I typ tre sekunder för sen kommer C att träda in i mitt liv med stora, bastanta kliv. C är m
rgreedys livfulla benämning på kandidat/C - uppsatsen. Om ni noterar den näst sista punkten på listan, så kan jag bara konstatera att detta upptar en hel del av min tankeverksamhet för tillfället. Utan att avslöja allt för många snaskiga "Se&Hör"-detaljer, så är den korta versionen som följer:

Kille och Tjej träffas. Blir väldigt förälskade. Har ett långdistansförhållande de första åtta månaderna. Kära och, med facit i hand, galna flyttar de ihop i tjejens lägenhet. Bor ihop i drygt ett halvår. Kille får den berömda paniken och lämnar tjej på tre röda. Tjej bryter ihop och går vidare. Tre månader senare ångrar sig kille. Tjej är nu förvirrad. Men bestämmer sig för att kille är värd ett andra försök. Tjej tänker att hon är för lättköpt. Och att kille kommer att dö en smärtsam död om han gör om det. 

Där var vi framme vid dagens datum. Det känns ju inte direkt som att det är ett dilemma jag är ensam om. Men det är banne mig inte lätt för det. Så alla råd som inte är dyra tar jag gladeligen emot. Fast jag vet att det enda sanna råd som finns, är att det är mitt eget beslut och att jag själv måste känna vad som är rätt. Tusan också.  

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack:)
J

Postat av: msJulia

Många är inte på din sida just nu, men jag lovar att vara det iaf. Och om H ens tänker tanken att såra dig igen så har han varken kuk eller huvud kvar när jag gjort mitt med honom! Det kan du skriva upp!

2007-03-22 @ 11:41:30
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Skönt att ha dig på min sida. Och ännu bättre att ha en egen torped! Puss!

2007-03-22 @ 13:17:54
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Camilla

Så skönt att ha det gjort!

2007-03-22 @ 14:59:28
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Anonym

Det låter som du har ett relativt besvärligt liv, Lindgren!! Livet är situationsanpassat, vill man ha det jobbigt har man en kille vill man softa och kunna åka till Troppan är man singel. Du bestämmer:)

2007-04-16 @ 20:29:03
Postat av: Jigsaw World

Your website is extremely interesting

2010-01-18 @ 13:59:11
URL: http://jigsaw-world.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback