Härmapa!

Läste precis ledaren i GP-bilagan Två Dagar. Typiskt henne att sno min första rubrik här på bloggen; "Att blogga eller inte blogga - det är frågan". Eftersom det naturligtvis var jag som myntade detta uttryck, och eftersom det absolut inte bygger på Shakespears Hamlet, så bör jag få någon form av ersättning för detta. Hon borde ju köpa rättigheterna helt enkelt. Konstateras kan att hon inte gjort detta, ska jag stämma henne? Hmmm.... jag får nog strunta i det. Har inte tid. Måste plugga. Gick upp tidigt imorse och satte igång med att göra gamla tentafrågor. Har inte ens kollat på satc idag. Snyft. Skulle egentligen gått och dansat funk nu klockan elva, men min rygg och min osteopat säger att jag måste vila mer. Och eftersom jag jobbat/tränat fyra av fem dagar denna vecka redan, och ska på utbildning i coreprorammet imorgon och ha pass på kvällen, så tar jag en promenad istället. Är jag inte förnuftig?! Håller antagligen på att bli vuxen. Fick två vuxenpoäng igår när jag skulle hälsa på C och hennes bebbe L. Kuss sa i alla fall att det var värt två poäng. Men när jag sedan försökte få cred för att jag använde ordet kaffebröd, så klassificeras tydligen det som pensionärspoäng. Och de gick inte att byta mot vuxna. Synd. Nu måste jag verkligen fortsätta läsa. Det ryktas att jag ska käka sushi ikväll och sedan dansa loss, så då måste jag vara produktiv idag. Ha en härlig lördag i det nästan våriga vädret!

193810-28

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Härmis... =)

Postat av: Sanderragna

Excellent site. It was pleasant to me.

2008-09-12 @ 11:55:19
URL: http://sanderragna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback