Ich fahre mit dem auto...

Har precis konstaterat att en mycket bra fingervisning om hur jag mår eller på vilket humör jag är, går att finna i min bilkörning. Är jag på bra humör så A) släpper jag fram gångare vid övergångsställen, även om de bara är "på väg" att gå över, och jag ler dessutom åt dem. B) håller hastighetsbegränsningarna med +- 10 km/h - vilket för mig är mycket bra. C) jag främjar allmän hjälpsamhet i trafiken och tänker mig dessutom in i andra förares situation. D) jag använder enbart tutan för att varna andra människor i trafiken (jämfört med att skälla/påvisa mina egna rättigheter). Idag var en sådan dag. Måste satsa på att öka antalet!

193810-49
Min fina bil! Mycket tveksamt om jag klarar mig utan den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback