It's the Final Countdown!

Kan man spränga sin hjärna genom att tänka för mycket? Jag håller på att gå upp i rök. Försökte ta en powernap men kunde inte släppa det dåliga samvetet över att jag inte pluggar. Så nu sitter jag här med 800 sidor marknadskommunikation och gör gamla tentafrågor. Klockan är 19.39 och det är fredagkväll. Hade det inte varit för att jag ska till S och M sen, hade mitt liv varit ganska så tragiskt. Vi ska se Masjävlar. Har redan sett den och tycker den är jättemysig och jag identifierar mig ganska mycket med Mia dessutom. Och har jag tur kan jag smygsova mig igenom de segare delarna. Så slipper jag sova bort hela morgondagen. Hör ni hur jag låter? Om 288 h, dvs 1 036 800 sekunder, får jag tillbaka mitt liv. Nedräkningen har börjat.    

Kommentarer
Postat av: sandy

hola. nu har du precis gått hem och jag ska sova nu. masjävlar var bra, och även jag har en fin dag imorn med massa plugg att se fram emot! ska fundera lite på bloggandet. natti

2007-03-17 @ 01:07:39
Postat av: Evelina

Du skulle bli en fantastisk bloggare Sandy:)!

Postat av: Sanna

Evelina: Vad roligt du skriver!
Känner igen mig.
ÅNGEST över allt pluggande!

2007-03-17 @ 09:32:48
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Evelina

Vilken fin komplimang! Tack ska du ha:) Kämpa på...!

2007-03-17 @ 14:27:09
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback