Jävla blogg fan skit! Och så är det måndag.

Jag skrev världens längsta inlägg och nu försvann ALLT. Fan också! Jag orkar inte skriva allt det där igen. Summa summarum av inlägget var dock att helgen var bra. Vi fick flyttat allt och nu ser det ut som Julia alltid bott i lägenheten. Mycket effektivt jobbat av oss, helt klart! Konstigast på helgen, näst efter en grej som jag nog inte får nämna här, var en tant som jag träffade när jag var ute med hundarna. Hon var en typisk sådan där kärring-utan-eget-liv-som-bara-kollar-på-tv-hela-tiden. Efter att ha fått veta att Sheela är en pittbull så ryggade hon tillbaka och föreslog att vi skulle börja titta på det där käcka hundpsykologprogrammet på tv och lära oss efter det. Inte för att hundarna på något sätt uppförde sig dåligt, mer för att hon inte hade något bättre för sig än att döma ut stackars vovvsingen. Som för övrigt sov jämte mig hela natten och inte visade speciellt många kamphundstendenser. Det skulle varit när hon pussade mig på kinden på morgonen i så fall. Kanske var avsikten att dränka mig? Ja, så var det nog. Ajdå Julia, hon måste nog avlivas nu. Tråkigt. Men misströsta icke - hundpsykolog på tv4+ finns att tillgå! Jag säger då det. 

193810-24
Partyoutfit...


Kom i alla fall hem välbehållen igår efter att ha kört vägkamerasträckan mellan Skövde och Göteborg, självklart med solskyddet nere. Middag hos mormor och morfar avslutades med jobb på gymmet. Lite lagom illamåendes och trött så där. Sedan pluggade jag och M hela kvällen och nu sitter jag på jobbet och försöker plugga, jobba, blogga och bestämma vad jag ska äta till lunch. Italiensk kalvfärsbiff? Skulle egentligen jobbat på gymmet ikväll också men så blev det inte och det känns riktigt bra. Kanske kan få lite frisk luft istället, en bristvara i dessa pissväderstider. Nog med pessimism. Hejsålänge!  Ps. Försvinner inlägget nu så kommer någon slumpmässigt vald person i min närhet att få styrk.   









Kommentarer
Postat av: Goofy

Hörru jag ser allt vad du gjort med bilden...fusk, fusk..och falsk markandsföring! Synd att man inte ser ansiktet också det hade varit roligt....hihi

2007-03-06 @ 07:42:30
Postat av: Evelina

Okej, Goofy; här är bilden nu upplagd i orginal. Hoppas att du är nöjd med detta. Falsk markndsföring var inte riktigt syftet. Då kunde jag klippt in en bild på miss Moss eller nått.

Postat av: Goranidun

Thank you for the informative website

2009-07-22 @ 13:47:02
URL: http://goranidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback