Mina sympatier...

...vill jag ge till er som bokat biljetter med FlyMe. Kan inte vara så jätteroligt att bli blåst på sin semester bara sådär. Även om det inte var helt oväntat; halvfulla plan och stigande priser kanske inte är nyckeln till rekordvinster och lång livslängd. Fast vad vet jag. Åkte till Barcelona med FlyMe i höstas och det var riktigt bra, även om det kändes lite scary med flygvärdinnor yngre än min lillasyster och en pilot som lät halvfull. På det hela taget var jag dock nöjd. Så nu hoppas jag på att en ny lågprisjätte ploppar upp, så jag kan åka på weekend i Rom så snart som möjligt. Adjöken adjö! 193810-21

Kommentarer
Postat av: kusinet

hemma igen efter en vild helg i salzburg, trött som en muda men glad i hågen. hör och häpna: jag har dessutom bloggat lite

2007-03-04 @ 18:38:57
Postat av: Evelina

Nej, men kära hjärtanes...det var värst. Du upphör aldrig att förvåna!

Postat av: Gloom

Rom? Jag trodde du och jag skulle åka till London för att gå på krigsmuseum och kolla på fotboll...

2007-03-04 @ 22:09:52
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Evelina

Har redan varit på krigsmuséeum och fotboll där, men i och för sig aldrig i ditt sällskap. Och det vill jag ju inte gå miste om för allt i världen!:)

2007-03-05 @ 08:27:07
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback