Någon som kränger tid billigt?

Fem låtar av tio möjliga sitter. I alla fall ganska så bra. Fem timmar kvar på mig. Måste käka lunch också. Vad ska jag äta? Vill helst ha lyxlunch, men det kan jag nog glömma idag. Fullkornspasta och tonfisk blir det. Fantasin flödar. Håller på att ge vika för mitt shoppningsug och ta en paus och springa ner på stan. Bor alldeles för nära för att det ska vara hälsosamt. Bara några minuter från massor av fina kläder som jag behöver. (Det sista var sanning med modifikation). Hejda mig!! Jag har faktiskt inte tid!


Kommentarer
Postat av: Jonna

aldrig fel att titta åtminstone :/ haha! :)
♥J

Postat av: Evelina

Synd bara att det är det absolut svåraste som finns, näst efter att bara äta en godisferraribil...

2007-03-15 @ 15:50:17
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: msJulia

Jag avundas ditt civilkurage, själv skulle jag aldrig, ALDRIG kunnat hålla mig i skinnet och stanna inne och pluggat om jag fortfarande hade cash på kontot, dvs...

2007-03-15 @ 20:43:34
URL: http://msjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback