Problem?!

Just nu har jag tre väldigt väsentliga I-landsproblem:
1. Jag har ingen sallad hemma till min lunch, M tar med en halv avocado men hur långt räcker det egentligen?
2. Jag har så mycket att göra att jag inte kommer hinna gå på stan och shoppa saker som jag egentligen inte behöver förrän, tja jag vet inte, lång tid fram.
3. Vädret suger fortfarande, som kuss skulle sagt, röv och den friska luft jag får består i att hänga ut genom fönstret och andas in syre/avgaser.

Jag förstår att ni inte klarar av att läsa mer nu för era ögon tåras antagligen av medlidande. Jag tackar självklart för era sympatier. Men det är inte så farligt, eventuellt finns det de som faktiskt har det värre. Kanske har de inte ens tillgång till en halv avocado, och kanske kommer de inte att shoppa förrän nästa löning! Hemska tanke.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Ja, det finns dem som har det värre, typ jag som lyckas sätta mig i tuggummi på fyllan och får slänga mina guldjeans. Och nej, jag har inte råd att köpa nya förrän nästa löning...

Postat av: bobby b

vill bara påpeka att här i wien är det 18 grader och sol och jag har egentligen inte pluggat någonting sedan före jul (om man nu inte räknar vår slappa språkkurs). annars?

2007-03-07 @ 19:08:26
Postat av: Evelina

Julia: det är inte värre. I win.
Bobby: ta den, och försvinn!

2007-03-07 @ 20:33:24
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Malin

Tänkte bara lägga in en kommentar till stackars evelina.. Jag ligger på stranden på Hawaii i paradiset i 25 graders värme och njuter!!! kan tänka på dig och er regn där hemma!
ska nog ta mig ett dopp nu!
Kram Malin

2007-03-08 @ 01:44:22
Postat av: Evelina

Vad är det med alla människor som ska vara på varma ställen med sol???

2007-03-08 @ 07:10:03
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Sanna

Hallå, jag är helt gaaaalen i avokado. Har det till ALLT!
Trevlig helg!

2007-03-08 @ 21:58:42
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback