sajhk....djks&(2381//()()/))?0736

En söndag som består av utbildning, plugg, tvätt och jobb kan knappast betraktas som den "ultimata söndagen". En sådan består mycket mer av vänner, mys, slapphet, bra film, god mat, lugn och ro... ja ni förstår min poäng. Men inget av det där lär jag se så mycket av den närmsta tiden. Inte minst med tanke på att jag döpt kommande veckor till mardrömmsveckorna-ingen-vill-kännas-vid. Lägger kuss ett inlägg om ett soligt Wien där man slipper studera nu, så åker jag personligen ner och hämtar/tvingar hem honom. Låser in Kuss på Chalmers, låter honom läsa om "Vägen till C" och tar ut honom enbart när det regnar och blåser. AHhhhhhhh.......stress......wohhhh.....hjälphjälp!! SOS!!! Nä, nu får jag lugna mig. En sak i taget. Det tar ju slut förr eller senare. Även om det just nu känns som allt för mycket "senare".  

Ps. Rubriken representerar innehållet i mitt huvud för tillfället. (Kommentarer i stil med "vaddå för tillfället...hahaha!", undanbedes).

Kommentarer
Postat av: kuss

vill bara säga att solen skiner in genom rutan här just nu, det är vår på väg och vi har typ ingenting att göra i skolan. rätt gött

2007-03-11 @ 15:16:35
Postat av: Evelina

Oväntat inlägg från min favvokuss...

Postat av: Anonym

Ok, ingen sol här inte. Men jag har haft en vecka i soffan framför TV:n och tänker nog spendera nästa vecka på samma sätt.
Puss!

2007-03-11 @ 21:58:23
Postat av: msJulia

Föregående inlägg kom från mig...

2007-03-11 @ 21:59:07
URL: http://msjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback