Sjunger min rygg på sista versen?

Kom precis från Kungsbacka där jag varit hos min osteopat/ryggknäckare. Uppenbarligen är jag ett vrak redan vid 21 års ålder. Jag har lite problem med ryggen, och på senaste har det liksom börjat ila och göra ont på nått konstigt sätt. Osteopaten sa att det inte var speciellt konstigt eftersom min rygg är snedare än en u-sväng typ. Och att mitt ena ben sträcker sig - utan att överdriva - 3 CENTIMETER längre än det andra! (Jag såg det själv). Dessutom låg ett av mina revben i kläm. Hallå? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Tydligen ska jag skylla på mina föräldrar, för det är ganska mycket genetisk betingat. Och sedan har min konstanta träning och brist på vila lite med saken att göra. Men jag föredrar att skylla på mor och far. Nu känner jag mig dock mycket bättre. Och idag ska jag hålla mig borta från gymmet och istället gå en lååång hääärlig promenad i det fantastiska vårvädret. Tar antagligen bilen till Skatås, det är lite väl bristande tillgång på skog i stan tycker jag. Så ut och lek i solen allihopa!!193810-30


Kommentarer
Postat av: msJulia

Kanske dags att fundera på att dra ned på träningen?

Postat av: Emilmonika

Very resourceful, thank you dave

2009-08-26 @ 07:47:31
URL: http://emilmonika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback