Snyltmat och gratis vin!

Ikväll ska jag på bio med S och M, och eventuellt någon mer. Vi ska se "Den innersta kretsen", som är typ tre timmar lång. Måste ta på mig myskläder och ta med mig kvällsmat. Innan dess ska jag jobba här, jobba på gymmet och kanske, för allas trivsel, duscha. Det blir en sen kväll. Tur att jag kan sova lite längre imorgon. Ska träffa msJulia klockan elva på centralen innan hon åker till London över helgen. Så det blir früstück på Espressohouse. Sen ska jag kila till turmässan en sväng och äta mycket snyltmat och dricka ännu mera vin. Vi har fått sjukt billiga biljetter genom skolan: 40 kr för inträde hela helgen! M jobbar dessutom i en monter där och snackar italienska för hundra euro per dag. Så jag kommer nog försöka störa henne en hel del också. Nu ska jag ringa och beställa lite sushi till lunch. Hejsvejs!  

193810-49
http://www.moviezine.se/filmsidor/good_shepherd.shtml

Kommentarer
Postat av: msJulia

Om jag också får 100 euro per dag så lovar jag att snacka en massa italienska. Fan, efter tillräkligt med gratisvin kan jag ryska flytande om det skulle behövas...

Postat av: Jonna

åh, snylmat & gratis bio, finns det egentligen något bättre?
J

2007-03-22 @ 12:03:01
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Evelina

MsJulia: grejen är att personer som har språket som modersmål också måste förstå vad du säger...
Jonna: Det finns inget bättre!

2007-03-22 @ 12:45:55
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback