Till varmare breddgrader?

Jag har såååååå mycket att göra!!! Ska till skolan om en liten stund, men först måste jag öva en massa på det nya Combatprogrammet som vi ska releasa imorgon på gymmet. Antagligen ringer snart någon i huset mitt emot till polisen och säger att det står en sinnesförvirrad brud i sin lägenhet på andra sidan gatan som slår och sparkar i luften. Vi ska ha herostema på passet så jag har en väldigt söt blå supermantröja med matchande svettband till. Kommer bli grymt skoj! Ikväll ska jag dansa funk med M och sen ska vi till Rumpanbar med några andra (vi hänger där för att det är 2 för 1+god mat), det ju onsdag så efter det blir det Soultrain på Nivå. Fast vi måste komma hem i tid för imorgon måste jag dedikera hela dagen till träning. Idag är det exakt två veckor kvar till min sista tenta för terminen och förhoppningsvis på mycket länge, eftersom det är examensdags i maj. Ska bli så skönt! Jag tänkte fira detta med att åka på en restresa till varmt land i en vecka, innan man ska börja skriva uppsats. Tills dess får jag hålla till godo med den svenska vårsolen, inte helt fel det heller. Adios amigos!  

193810-33

Ps. Mycket trevlig dejt...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket energirikt inlägg!
Nu blev jag genast pigg!

Postat av: Evelina

Å, vad härligt att höra!!:)

2007-03-15 @ 09:40:48
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback