Torsdag morgon kan vi glömma?

193810-19

Ibland är det bra att tänka efter före. Igår var kanske ett sådant exempel. Inte så att jag var dyngrak och dansade naken på Nivå hela natten, däremot missade jag nog lite det faktum att jag skulle jobba idag. Och det får jag äta upp nu, tillsammans med min macka och latte från Espressohouse. Jag tvingar mig själv att ha mitt höj-sänkbara skrivbord i ståhöjd för annars finns risk att jag somnar. Men det var självklart värt det! Den perfekta helnyktra utekvällen skulle man kunna kalla den. Först var jag, M och N på Rumpanbar och käkade mkt god mat, billigt dessutom; två för en. Sen bar det av till Nivå och där träffade jag M, en kompis till Kuss. Så vi satt och pratade om livets allvar och om året 2007 som för oss båda fick en rätt knagglig start. Men han verkade må rätt fint, han är en bra kille. Och sådana växer tydligen inte på träd har jag hört. Efter en seriös start på kvällen bytte jag spår och dansade loss istället. Bra musik, trevligt folk, och en del ögongodis. Vet inte riktigt hur mycket man ska lämna ut här, men vi kan konstatera att jag gick hem med M men kanske inte hängde henne i hälarna hela kvällen så att säga. Utrymme för tolkning lämnas här. Vi var kvar till stängning i alla fall och sen traskade vi hemåt. Satte nyckeln i låset vid halv fyra och då insåg jag att det faktiskt bara var tre timmar kvar tills jag skulle upp igen. På nått sätt missade jag att man faktiskt börjar jobba på morgonen och därmed får man ju uppenbarligen inte sova ut. Så nu står jag här och ska försöka hålla ut tills klockan blir fyra. Och då ska jag naturligtvis köra ett spinningpass ute på Landet med bror och hans lag. Hjälp. Vad ger jag mig in på?       

Kommentarer
Postat av: Emrekarine

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback