Viktig fråga söker svar!

Gårdagens köp av jeans var, tro det eller ej, mina första någonsin från HM. Problemet är att jag inte riktigt vet hur storlekarna funkar där, eller rättare sagt hur mycket storleken förändras när man använt jeansen ett tag. Jag köpte storlek 36 och de sitter precis som de ska nu, de är alltså tajta. Jag provade en 34:a och fick på mig dom, men så mycket mer var det inte. De satt liksom inte snyggt för de var alldeles för slimmade, och korvade sig sådär fult. Grejen är att om de töjer sig en storlek så har jag ju köpt fel. Men om man kan krympa tillbaka dem i tvätten så är det kanske okej. Hmm....vad gör jag? I need your help! Om ni orkar skriva och inte är alltför bakis sen gårdagen vill säga:) Puss 

Kommentarer
Postat av: msJulia

Ja, du... Det var alltså det här du försökte förklara för mig på telefonen igår.
Tyvärr så tror jag att du valt fel storlek. De töjer sig alltíd en storlek typ så jag hade satsat på de mindre. Kan du byta?

Postat av: Evelina

Jag kan byta, men jag vet inte om det är en bra idé...det var ju sååå tajta...hjälp

2007-03-18 @ 15:18:38
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback