Vilken utsikt!

193810-27
                                 
Det jag kan konstatera är att min utsikt från kontorsfönstret över Audis byggnad medför en hel del fördelar. För det första får jag se en hel del schyssta bilar som jag vill ha. Den nya modellen av en svart TT Roadster, fyrhjulsdrift, V6 motor med 250 hk och ett par trevliga aliminiumfälgar på det, hade jag inte bangat om man säger så. För det andra så kan jag konstatera att Audis manliga medarbetare är gsn. (De kvinnliga uttalar jag mig inte om då de inte förefaller speciellt intressanta för mig). Frågan är om dessa ingår när man köper en bil? Det hade varit ett bra mervärde för mig som kund. För det tredje så är det väldigt motiverande att titta ut så jag blir påmind om att jag arbetar ihop lite cashflow för att jag så småningom kan inhandla denna skönhet. Med eller utan levande tillbehör så att säga...   

Kommentarer
Postat av: msJulia

Alla vet att det bara är silikonbrudar och frisörer som kör TT:s... Men ovanstående krav gäller inte för provturer med de anställda. Du kanske skall gå dit och köpa en nyckelring eller nåt...?! Puss!

Postat av: Evelina

Då blir jag den första som inte tillhör ovanstående kategorier och ändå har en TT!

2007-03-09 @ 13:41:08
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback