Dags att lämna WO?

Sitter och funderar på om jag överhuvudtaget bör skriva ett inlägg.
Det finns en överhängande risk att jag smittar någon med mitt taskiga humör.
Det lustiga är att jag mådde hur bra som helst när jag var singel. 
Helt plötsligt är det bara jobbigt igen. 
Hallå - Evelina - It's  a sign!
Men uppenbarligen skjuter jag upp hela "se sannningen i vitögat grejen".
Istället kom jag på en del bra saker med att vara nära ruinens brant/nervöst sammanbrott:

* Man kan glömma bort att göra viktiga saker och ändå komma undan med det. "Det är ju lite mycket just nu..."

* Man kan gå tidgare från jobbet, eftersom man känner att man behöver lite lugn och ro.

* Man kan tacka nej till saker som man av artighets skull borde göra. Med ursäkten: jag behöver sova. Punkt slut. Svårt att ifrågasätta liksom.

Tyvärr kom jag precis på att punkterna ovan suger. Jag struntar hellre i att glömma bort saker, stannar hela dagen på jobbet och gör gärna saker för artighet skull. Bara jag slipper må så här.
Kramkram

image105
Min sinnesstämmning kattifionerad så att säga...

Kommentarer
Postat av: pihl

baby! a lady´s gotta do what a lady´s gotta do... du ska inte må så här!! du vet ju egentligen vad du måste göra evelina! kram ps du e väldigt söt som liten kisse

2007-05-08 @ 15:42:47
Postat av: Hanna

Hej gumman! Låter som du behöver en stor kram. Du vet att jag finns här om du behöver snacka eller bara komma och dricka kaffe och hänga lite. Ta hand om dig! PS. No tjafs spelar på furulund den 16/5, absolut bra terapi!

2007-05-08 @ 15:43:29
Postat av: Evelina

Pihl: you've got a point så att säga. Helt klart. Troligtvis gör jag mig som bäst i form av en genomblöt kisse:) hihi! Puss
Hanna: Tack ska du ha sötnos! No Tjafs låter bra:) Ska försöka få in det i schemat! Hörs snart... Kram

Postat av: Marie

Du smittar inte mej iaf, ja e ju redan sjuk =P
Dumma grabb som får dej att gå runt o må så! Nu får han skärpa till sej! massa kramar

2007-05-08 @ 16:25:10
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/
Postat av: Evelina

Marie: vad gullig du är:) Jag hoppas han tar sig i kragen också...men det verkar tyvärr föga troligt för tillfället. Kram!!

2007-05-08 @ 19:32:11
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Erik

Sluta gnäll!! Du vill ju göra slut, så gör det då!
Det finns fler andra.

2007-05-08 @ 20:04:35
Postat av: Evelina

Erik: Fast eftersom det är min blogg så får jag ju gnälla. Om det nu är det du tycker att jag gör. Hade det varit enkelt hade jag ju inte behövt skriva något heller. Eller hur?

2007-05-09 @ 10:49:47
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Miodiolive

Beautiful site!

2009-10-23 @ 12:07:03
URL: http://www.miodiolive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback