Danzin Dingo!

Igår hade jag den bästa utekvällen på länge!
Jag och M började tidigt med vin och middag vid fem.
Kvällen avslutades med promenad hemåt vid fyrasnåret.
Vi hängde först på Xet där vi träffade några brazilianska killar.
Dessa drog sedan med oss till Danzin Dingo.
Jag har bott i Göteborg hela mitt liv men aldrig ens hört talas om stället.
Men det var verkligen hur skoj som helst!!
Väldigt blandat med folk, schyst musik, lustigt ställe...
Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd helt enkelt.
Nu försöker jag och M plugga C.
Halvbakis och hungriga (Trots intag av Resorb och mycket vatten innan sängdags).
Behöver jag ens säga hur det går?

image111
Klockan 18.05 - andas frisk luft och kollar utsikten


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Evelina!
Låter som du hade en bra utekväll igår. Du tog tydligen till dig mitt råd att gå ut och scana av marknaden:) helt rätt. Tyvärr känner vi inte varnadra men det är inte alls omöjligt att vi träffats på kåren. Har varit där en del. Ha en bra kväll.

Kram Jenny

2007-05-12 @ 17:27:44
Postat av: Evelina

Jenny: då säger jag till nästa gång jag ska till Skövde så ses vi på kåren! Ha en bra kväll du med:) Har du ingen blogg förresten? Kram

Postat av: Alexanderkjersti

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-06-26 @ 08:57:36
URL: http://alexanderkjersti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback